hemma blekning

testade igårkväll att göra egna folieslingor i håret med blekningsmedel som jag haft liggandes sen i början av sommarn men inte använt. man fick smått med mjölksyra i armarna av att fixa så det blev bra. sen sitta o vänta o se hur kul ut som helst. när jag sköljt ur medlet o torkat håret såg det helt hyffsat ut även om topparna inte vart så ljusa som resten av slingorna, men jag skulle ändå täcka över det med stargaser lila.
 
tyvärr så räckte inte flaskan för hela håret o när jag sköljde ur det efteråt så var det bara svagt synligt där håret hade blivit som ljusast innan. annars var det ingen lila överhuvudtaget. det kändes som bortkastade pengar :(
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -