foto o fika

på förmiddan hörde en kompis av sig o undra om jag ville ses en sväng på stan, bl.a för att agera modell för foto till skoluppgift ^^ javisst tänkte jag. vi bestämde att ses vid 16 tiden så då hann jag duscha först. väl på stora torget blev det fotografiering utan jackan vid statyn, det var lite kyligt men kul när folk gick förbi med nyfikna blickar XD efteråt gick vi in o tog en fika på wayne's o köpte varsin chai latte "mumms"
 
http://3.bp.blogspot.com/_uayvdhlQvBQ/TPT2xR9iQcI/AAAAAAAAEyU/UxffTS3xxLY/s1600/om-waynes.jpg

Kommentarer
Postad av: evy
Att du inte la upp de bilderna härci bloggen med ;)
Svar: kan inte, dom är i hennes kamera
ladylinda
2013-03-18, kl. 15:04:19

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -