dags för meetupet

denna eftermiddag var jag på Kerbera fanmeetup på sergels torg, vi kom dit mer än en timma före.. det var fullt med småtjejer som inte alls såg ut som j-rockare eller i närheten. det visade sig senare att det var ett meetup för The Foo gruppen (förbandet till justin bieber) som skulle visa upp sig. helvetet bröt ut totalt när alla småtjejer såg dom o skrek för full hals!
 
efteråt försvann alla efter typ en halvtimme o då närmre tre tiden kom först lille Yoru fram vid trappan från drottninggatan, dom som såg honom skuttade upp dit o plötsligt syntes han inte längre XD bara ibland toppen på håret. efter 5 minuter kom Seike o bandet från tunnelbane hållet o folk skynda sig ner dit. jag o Yumizu skratta åt synen av havet med enbart tjejer.
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -