otrohet

jag har precis blivit riktigt chockad av en person, nämligen en nätkilles FLICKVÄN! hon loggade in på hans msn för o se vad han sysslar med medans hon jobbar pga han är arbetslös. jag träffade honom via p****** hemsidan o gillade honom faktiskt o det står att han är singel. och han har gjort så tidigare. dom har tydligen vart ihop mer än ett år. snacka om att känna sig grundllurad. tur att han bor i e-tuna så vi inte hann o träffas. jag HATAR otrohet nämligen, ska man flirta runt kan man göra slut först enligt mig. annars ska man vara öppen mot varandra om det e ok att flirta runt för det är olika vad par tycker. enligt mig är otrogna personer- värdelösa personer som borde få en stämpel på sig.

Kommentarer
Postad av: Evy
jupp håller mä om att otrohet är det värsta som finns! fy fan alltså! finns det nå värre än otrohet? skulle inte tro det iallafall!

2010-04-29, kl. 11:50:53
URL: http://mybloggnotyours.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -