börja plugga?

när jag hade gått arbetslös efter gymnasiet i några år så ville jag gå i skola igen, problemet var mer att jag inte visste i vad. när det kommer till att hitta en bra hemsida med info om kurser, långa utbidningar på universitet, folkhöga m.m så finns det några okej hemsidor. den bästa tycker jag är allastudier, så vill man börja plugga så kolla in den hemsidan. det är tydliga symboler för alla kategorier så som gymnasieprogram, teknik, data o it, måleri o hälsa.
 
man kan även kolla flera exempel på hur lönejobb i vissa utbildningar ser ut, forum att diskutera med andra ang sånt man kanske inte lyckas att hitta när man letar i djungeln av info o fakta. det finns även artiklar. sen kanske man är intresserad av att studera utanför sverige, då finns det enhel del att läsa om det på allastudier också.
 
Jag tycker verkligen att ni ska titta in där nu!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -